Tuesday 9 October 2012

raya 2012

                                                   

                                                          Asalamualaikum
Hari raya hari yang paling orang suka.Ok tema hari raya my our family is ungu(purple)kalau selalunya aku panggil ungu semua ungu sampai cat umah pon ungu.Nasib baik umah jerk warna ungu kalau muka ungu,waran kereta ungu macam manakan susah nanti hihihi.Poyokan ayat aku ni.Memang aku ni takla pandai sangat nak bercerita baru first time nak kongsi cerita aku kat korang memang susahkan.Okla tengokla gambar raya aku with our family.THANKS ^.^





                adik-beradikku dan my grandmother



                       selamat hari raya

                               huhuhu..


                          duduk di tangga


                                          3 dara


                                   ibu dan abahku

















No comments:

Post a Comment