Wednesday 10 October 2012

Impianku&Fesyen



                                                             Asalamualaikum


      Semua oarang mempunyai impian dan nak menjadi kenyataan.Macam aku salah satu impian aku ialah nk bukak sebuah kedai fesyen.Tapi aku fikir-fikir jugakla memang impossible la kan budak 14tahun nak bukak kedai YaAllah berangan jekla tahu.Aku ada cakap dengan kakak aku 'akak tak nak ke bukak kedai jual baju" and my sisters say's "I tak nak bukak kedai baju tapi nak bukak pusat kejelitaan.Memangla pendapat kita dengan orang lain memang berbeza.


     Aku memang sukakan fesyen sebab tu la aku nk bukak kedai baju.Memang sekarang aku tak dapat nak tunaikan yekla baru 14 tahun budak sekolah mana tahu suatu hari nanti impian aku ini akn menjagi kenyataan. AMINNNN dan aku suka sangat baju trend terkini so beautiful


    Fesyen dah memang sebati dengan semua orang tak kira lelaki ataupun permpuan.Kalau kita pergi sekolah pun kalau kita pakai gelang pon dah kira sebagai berfesyen tapi janganlah sampai macam berfesyen tak bertempat nanti karang susah jadinya.



   p/s:jika kita mahu impian kita tercapai belajarla bersungguh-sungguh mana tahu suatu hari nanti akan tercapai.Kita berfesyen boleh tapi berfesyen biarlah berpada-pada






            contoh fesyen terkini yang aku ambil kt internet






                      sekarang trend pakai skirt



                                                                                                          TERIMA KASIH
                                                                                                                   ^*^



No comments:

Post a Comment