Thursday 11 October 2012

Bercuti Bersama Keluarga



                                                          Assalamualaikum



   Cuti bersama keluarga tersayang memang seronok.Aku nak kongsi sikitla semasa aku pergi bercuti bersama keluarga di Desaru Kota Tinggi.Sebenarnya abang aku yang ajak pergi bercuti dekat sini apa lagi semua orang cakap jomla pergi lagipon kitorang dah lama tak pergi bercuti.Dengan perasaan exicited aku ni pon kemas barang.Desaru memang tempat yang paling best memang tak rugila ada pantai best gila la macam nak pergi lagi.

 


     Sebenarnya aku dah pernah pergi dah sebelum ni masa aku sekolah rendah pertandingan kalam jamaie memang tak sangka la kan dapat pergi sini untuk kali yang ke-2.Pantai yang ada ombak yang sangat kuat gila memang tak rugila. DESARU






      cantikkan pemandangan kat belakang tu





                  bersama dengan siti






                    muka kepenatan





                 berdiri tegak




                                                                                                                 TERIMA KASIH
                                                                                                                         ^*^

       

No comments:

Post a Comment