Saturday 5 January 2013

Selamat Tahun Baru 2013







                                                               Asalamualaikum



        Aku rasa masih tak terlambat bagi aku nak ucapankan Selamat Tahun Baru 2013.Segala sejarah 2012 telah pon berlalu dengan pelbagai kenangan mans ,pahit kejayaan dan juga kegagalan.Pada tahun baru mestilah ada azam dan semangat barukan walaupaun azam tu kita tk laksanakan.Umur pon dah semakin meningkat.


           Apa azam korang untuk 2013 ni mesti macam2 azam yg nk dibuatkan.Ok azam aku bagi tahun 2013 ni mestilah nk jadi lebih baik berbanding 2012 kan dan aku nak jadi muslimah yang sedap mata memandang.Lagipun aku tahun ni nak ambik PMR huuuuu takot yeklah kan last candidates dan aku harap sangat dapat keputusan yg cemerlang Doakan ye.Yang dah lepas jangan dikenang lagi Tahun Baru dan semangat mestilah kena baru.



             






                                    


        Alhamdulilah kita masih hidup lagi.Terima Ya Allah








                                       














                                                                                         Selamat Tahun Baru
                                                                                            Terima Kasih
                                                                                   

No comments:

Post a Comment