Thursday 6 December 2012

My Mission This Week






                                                                  Asalamualaikum



        My mission this week is aku nk hangout then nk beli baju and handbag dgn kakak aku.My mission.Kalau selalunya if aku hangout dgn kakak aku just pergi jalan2 jerk tak de lah nk shopping sakan sangat duit pon tk delah banyak sgt cukuplah utk beli air jerk tu pon kalau bwk duit lebihlah.



       Minggu ni kakak aku dah janji dengan aku nk belikan aku baju tapi bukan her money pon.Dia dah janji dengan aku janji haruslah ditepati kalau tak boleh nk tepati tak payahlah nak berjanji bagai.Kalau die tak belikan aku baju siap dia aku belasah dia abis-abis punya.Kalau aku nk beli baju with my friend mesti dia tak kasik sebab nanti tak cantiklah apelah bla bla bla sebab tulah kalu hang dengan kawan aku  takkan beli apa2 pon.



       Duit tak cukup utk beli handbag and my focused with shirt only tu pon kalau mission aku dapat ditunaikan.Aku dah masak da dengan janji kakak aku and aku harap sangat2 yg kali ni aku punya mission dapat tunaikan sebab dia ada hutang budi dengan aku.HAHA kalau boleh aku nk beli dua helai baju tu pon kalau boleh sebab betapa sikitnya baju aku dalam almari sebab kalau pergi jalan2 pakai baju yg sama sahaja tu pon borrow my sister shirt.OMG













                                                                Cntikakn baju ni












 

                                    

                                                                  Nak beli handbag tapi....





















                                     







                                                                                                             




                                                                                                       THANK YOU




No comments:

Post a Comment